sportlooov

Har inte riktigt haft tid och blogga under sportlovet men jag tänkte jag skulle berätta lite vad jag hart gjort!
Lördag - Kristinestad med Julia!
Söndag - Kristinestad med Julia!
Måndag - Var hos Nosis på dagen och sedan kom hon och övernattade hooos miig
Tisdag - Var till stan med Michi och Lina hela långa dagen, sedan då jg kom hem packade jag väskorna.
Onsadag - vi åkte till Himos ( familjen ) var där hela dagen och detr var jätte kul!
Torsdag - Var en till lång dag i Himos som var ennu roligare en första dagen!
Fredag - var till stan med mamma
Lördag - Åkte till helsingby och sovde hos janina
Söndag - kom hem från janina, och kom just in efter har varit ute i det fina vädret!
Där var lite kort om mitt sportlov, hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0