God Jul!

Oj jag hann inte alls blogga igår! Men då jag vaknade upp på morgonen så gick jag i duschen och sen gjorde mig klar till julmiddag hos mommo & moffa, sedan åkte vi hem kollade kalle anka, mommo & moffa kom hit på kvällen åt lite, öppnade julklappar! Är jätte nöjd med mina julklappar, kan kanske visa dem senare. Jätte bra jul blev det iår också! Idag ska vi ha julmiddag med fammo!

Städat rum!

Har städat mitt rum nästan hela dagen idag, så nu är det jätte fint och näjjjzz här, också har jag sett lite på film och pratat lite på skype, helt okej chill dag idag!
Nu ska jag snart åka till fammo

gårdagen

igår var det julfest i skolan, vi fick se några julfestprogram och sedan åt vi gröt och fick ut betygena! Hade sänkt mitt betyg ganska så mycket..! Efter den korta skoldagen åkte jag till Janina, vi lagade nudlar med tonfisk och så råkade jag somna medan hon damsugade, Sen gjorde vi oss klara och åkte till Isabel och hade julklappsutdelning och drack glögg och åt pepparkakaor!

3 dagar till jul!

ska pynta granen och baka julgodis idag, wiho julemys!
saknar dig nossan!♥

have2have


Think first,and don't speak too fast

Orkade inte blogga igr, men vaknade iaf upp hos Julia och på kvällen for jag och Tilda och Michelle till kyrkan, så nu har jag 3 namn! Idag haar jag varit i skolan, helt vanlig tråkig dag..

Lööööööördag

Vaknade kvart före 2 idag, vet inte alls hur jag kan sova så länge haha, har inga planer ennu för dagen, så får se vad som sker! uppdaterar mera senare

Sundom

Har varit till vinden ikväll, var rätt så lame, men fick iaf ett namn till skriban fixat vilket är bra! Sen senare kom Ebe och lite annat folk dit, då blev det helt skoj då jag och emilia bärjade äventyra lite ihihiih.
Dessutom fyller ju självaste Emilia 14 år ida också, GRATTIS!♥

snart jullov!

skolan var helt chill idag igen, man märker att det inte finns mycket kvar att göra i skolan,vi ser typ bara på film hela tiden ^^ det är ju endå bara 4 dagar + julfest kvar ! Har varit hos fammo ikväll, också har jag också hunnit se på en film, nu ska jag hoppa i duschen, hejråå

-


Onsdag -

Kom just hem från stan, fick med mig hem några julklappar iallafall men ska nog in till stan ennu före jul, åt på subway med Janina & Michelle & Elin som också var där, var sen med Tilda! Nu är jag jätte trött och har huvudvärk, så jag ska vila, som tur har vi inga läxor tills imoron heller.

~

Jag och storasyster för några år sedan!
Ska till stan imorgon och handla julklappar, nu ska jag snart sova så godnatt på er alla!

hahah

hahah, sant! Hittade bilden på Elins blogg!


Helt okej!

Idag skrev jag mitt sista prov denhär terminen, jag har inga läxor och jag börjar faktist få lite julfeelis, kan det bli en bättre tisdag? nej.

Ni är bäst!

+ Nosis & isabel!

Jätte skoj kväll!

Var på solv igår då, lika roligt som förra gången kan man väl säga!

Frisk!

Har blivit nästan frisk, har inte ont i min hals och mina öron mer, jag bara hostar hela tiden, ingen feber heller, wiho!
haha i K:stad i somras...

Matte prov

300327_172443772849780_144138989013592_321514_229408344_n_large
weheartit
Matte prov på tisdag, börjar öva redan förat jag har missat alla matte timmar utom en denhär veckan, sista prover på hela terminen så hoppas det går bra!

Ikväll blir det solv!

Tumblr_lsmmeecvyg1qenwk7o1_500_large
weheartit

Sjukling här hej

Var ju hemma från skolan idag, har sovit och bara tagit det lugnt, ikväll kanske jag åker till kyrkan på skriba om jag orkar för det var tydligen obligatoriskt.

shopping från helsingfors!

Vi hade inte alls mycket tid på oss på stan men endå hittade jag 2 saker, sen gick vi och köpte subway som vi tog med till hotellet och åt!

Hemma och sjuk!

Hej på er allihopa! Kom hem från hesa igår 10 tiden, det gick jätte bra, vi blev 4 bästa i hela svenskfinland! Synd var det bara att jag blev så himla sjuk, jag hade sjuk hals, sjuka öron,hosta & feber, usch. Så jag spelade inte någon match på torsdagen. Men annars var det en jätte rolig resa och jag delade hotell rum med Janina & Janina, på kvällen var vi hos lade & bellas hotellrum med milon och Lisa och pratade om massa saker, men jätte kul resa var det! :)
hade inte med min kamera, så ni får tittta på mig och Janina ist...haha

Igår

Igår kom Lina och Tilda och Nosis hit , vi gjorde inte så mycket, lagade mat och pratade osv, riktitgt trevlig kväll :)

Helsingfors!

Åker till hesa imrn på skolinnebandy, sover på hotell en natt så jag kommer hem på torsdags kvällen!

hihi


Fick besök!

haha, fina vi är!

Kväll hos elin!

Hittade inte på något annat skoj, så vi åkte till Elin och myste och kollade på film, och skrattade haha! Riktigt skoj kväll med de bästa!

>solf

Drar iväg till Solf ikväll, hejråå

cha cha bloggen!

dagens facelook!! hahaha......

H&M paket

klickade hem allt utom halsbandet och den rosa och den vita toppen för någon dag sedan! + en väska.

wohooh

hahah, gammal bild! Men har iallafall haft skitroligt med Nosis dehär senaste dagarna, och då menar jag skitkul! hahah..pepparkaksbak och allting! och igår for vi till smesby också, till eddie med Jimmy, jätte skoj kväll!

RSS 2.0