har inte bloggat idag...

...har inte hunnit blogga idag p.g.a vaknade kvart före 9 for till kyrkan på skriba, kom hem, valde kläder och fixade mig och åkte vidare till mina kusiner, åt middag där, jättegott! sedan hem och öva på kemi prov och göra andra läxor, sen i duschen, så denhär dagen har gått i prinsip ganska så snabbt, nu ska jag somna, och kommer att göra det med ett leende på läpparna! Godnatt :)!


Godnatt!

Nu ska jag börja sova,är inte alls trött! Kan bero på att jag vaknade halv 2 idag, ganska länge sedan jag sovde så länge! men nu ska jag iaf försöka sova, godnatt mina vänner!


Lördagkväll

sorry för cambild..!
Var till Eddie med nosis ikväll, spela nhl först haha...sedan åkte vi till danne och kollade lite på film men sedan for vi tbx till Eddie och kollade på tv, helt chill kväll! Imrn inskrivning till skriftskolan...yeey!


Want it!


Städat rum, Check!

Har passat på och städat mitt rum ikväll, känns faktist skönt att ha det ut värden! Ska kolla på Fast 5 ikväll tror jag, och bara fredasmyysa! Ha en bra kväll alla! :)

scotland 2011


Fredag

Idag har vi haft helt chill dag i skolan, nästan inga riktiga timmar! Hade tänkt mig att jag skulle till Janina och övernatta inatt, men nej, mamma tyckte jag skulle stanna hemma...Så får se vad jag & Amanda & Mamma gör ikväll eftersom det är bara vi hemma ^^

Komsi komsi vintern!


~

383599_300791366600436_210920685587505_1220133_1528798518_n_large


Weheartit

AMANDA N - rules ain't my thing -嬉しさが要る。fashion, girl, paris, photography, separate with comma - inspiring picture on Favim.comJonathan's Japan(ese) Journal • ジョナサンの日本(語)日記Spreading Christmas SpiritSpreading Christmas Spiriti just want to feel alive.Magic and MisteryMagic and MisteryMagic and MisteryUntitled | Flickr - Photo Sharing!LIVE LIKE YOU'RE DYINGUntitledloveyourquotes


2011

Allting är helt bäst!

Dagens bästa!


Julöppning!

Idag blir det Julöppning med domhär flickorna och lite annat folk sekärt! Kommer bli skoj, nu ska jag öva på rella prov så jag har det undan.

twilight - Breaking Dawn

Har varit på bio idag, med Lina,Nosis och Janina! Vi kollade på twilight - Breaking Dawn, super bra film, fast jag inte har sett 2 och 3an hängde jag med, så part 2 ska såklart ses då den kommer ut!

 


-höst-


Silversmide!

Har gjort dethär armbandet själv på silversmide i skolan, själv är jag väl ganska nöjd också.

Tisdag

Det har varit en helt vanlig tisdag, eller nja, lite mer chill dag en vanligt faktist! hade ju också hissa prov idag som gick ganska dåligt. Kvällen har jag spenderat med mina läxböcker och datorn, och nu ska jag till fammo!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0