hejhejhej

Hej på er, har massa prov, har haft 2 hittis denhär veckan och imorgon skriver jag ett fysik prov som kommer gå s-k-i-t. Var till läkaren idag också och jag fick veta att jag har bihåleinflamation. Har just sovit en stund, och ikväll blir det också att packa väskan, och direkt efter skolan imorgon åker jag och julia till kristinestad, heeeelt ok,heeelt ok! :D hörs sedan nångång i tiden! häejtå
haha jag och nosis några veckor bakåt!

GRATTIS ISABEL!

GRATTIS världens bästa Isabel, nu är du 15 år! wiho!
( hon fyllde egentligen igår men jag hann inte blogga då! )

Var hos Julia igårkväll!

Har inte några bilder från igår förat jag lämnade kameran hemma. Men var iallafall till Julia i Solv igår, det var jätte rolig kväll! typ 3de heljen irad vi firar någon, haha! Nu ska jag börja läsa på hissa prov iallfall, hörs!

Nya skor!

Domhär följde med mig hem från stan idag + en mössa från carlings!

Fredags mys

2 stycken snabba bilder från nystädat rum

Fredag idag, efter skolan åkte jag till Nosis, vi åt tortillas sedan råkade båda två somna i två timmar, så ungeför 7 for jag hem och sedan till fammo en sväng, sedan har jag bara läst på hissa prov som vi har i börjanet på nästa vecka. Imorgon åker jag och nosis till stan och fixar paroplats, sedan på kvällen åker vi till solv för att fira Julia! Kommer bli nice, hejtå

Alla hjärtans dag!

Skolan var tråkig idag som vanlit, efter skolan for jag med Julia,Janina & Tilda till stan och fixa praoplats, fast fortfarande har jag ingen plats ennu...Gick sedan till internatet och träffade lite folk från kristinestad som man inte hade sätt på länge, vilket var helt ok kul! Nu är jag hemma och ska ta tag i lite läxor, hejråå
hahah söt tildaXDXDx

Söndag

Idag är det söndag, steg upp halv 11 gjorde mig klar till öjberget till 12 for dit var där hela dagen, sedan då jag kom hem åt jag och städade upp i mitt rum, sen har jag gjort lite läxor och nu sitter jag och pratar på skype! helt chill dag, måndag imorgon vilket är lite minre chill...

Min lördags kväll

Har firat bella ikväll, riktigt lyckad kväll och bästa folket!

Tisdag

idag har jag gjort nästan ingenting, var en sväng till nosis efter skolan och åt vitlöksbröd, sedan då jag kom hem somnade, nu ska jag åka till mommo & moffa, hejhej

brb

tar en bloggpaus i några dagar, cya!

torsdag

ops har inte riktigt hunnit blogga de senaste dagarna. Skoldagen gick helt okej snabbt, skrev ett förhör på alla europas länder & huvudstäder idag, själv tyckte jag det gick dålit, hade blandannat också husli idag, men maten där blev äcklig. Ikväll har jag inte riktigt några planer, läxfri iallafall!

RSS 2.0