tråååååååk

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm: joo
jag tycker att jag är ful: joo ibland
Jag blir lätt brun: typ
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg: naaj,kanske
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg: jorå
Jag har en tatuering: nope
Jag har haft/har tandställning: ja
Jag har glasögon/linser: ney
En helt okänd person har sagt att jag är snygg: ja
Jag har mer än två piercingar: jo
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen: ja
Jag har fräknar: naaj
FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar: jo
Jag har rymt hemifrån: nej
Jag har blivit utslängd hemifrån: nope
Mina biologiska föräldrar är ihop: japp
Jag har ett syskon som är under ett år gammal:
Jag vill ha barn nån dag: ja
Jag har barn: nej
Jag har mist ett barn: nej
SKOLA/JOBB
Jag studerar: ja
Jag jobbar: nej
Jag har somnat i skolan/jobbet: har väl hänt
Jag har missat mer än en vecka av skolan: hmm tror det
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats: neey
Jag har fått sparken: nej
SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer: naaj
Jag har pissat på mig av skratt: haha
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat: haha jorå
Jag har gråtit av skratt: joooo
Jag har limmat fast min hand i något: jaa
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan: jep
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats: jeepp
HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom: naaj
Jag har fått stygn på ett öppet sår: nepp
Jag har brutit ett ben: nejj
Jag har suttit hos läkaren med en vän: kanske
Mina visdomständer har tagits bort: nej
Jag har genomgått en allvarlig operation: operation ja, men allvarlig vet jag inte.
Jag har haft vattkoppor: jo
Jag har haft/har astma: jaap
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad: ne
Jag har sett en fallande stjärna: ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna: joorå
Jag har körkort: nepp
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss: sekärt
Jag har sparkat en kille mellan benen: kan va
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan: naaj
Jag har lekt sanning eller konsekvens: jo
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme: näe
Jag har krockat i en bil: nepp
Jag har medverkat i ett skådespel: jepp
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet: tyyp
Jag har fångat en snöflinga på min tunga: jees
Jag har sett norrskenet: jooorå
Jag har suttit på ett tak på natten: naaj
Jag har aprillat någon: joo
Jag har åkt taxi: ja
Jag har ätit sushi: jo, blä
Jag har åkt snowboard: klar sak!
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis: naaaajjj
FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel: jaa
Jag är i ett förhållande: nej
Jag är förlovad: neejdå
Jag är gift: nej
Jag har varit på en blind date: nej
Jag saknar någon just nu: näe
Jag är rädd för att bli övergiven: jo
Jag har varit otrogen i ett förhållande: nepp
Jag har skiljt mig: nej
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig: vet inte
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit: neej
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande: nej
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo
Jag har smugit ut utan lov: aa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Jag har fuskat i ett spel: hieheehi jo
Jag har struntat i ett prov: typ
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol: aa
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden: naaj
Jag kan inte svälja piller: jo
Jag röker: nej
Jag har blivit diagnostiserad med depression: nej
Jag tar mediciner mot depression: nej
Jag har anorexi och/eller bulimi: nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: nääj
Jag har vaknat gråtande: nepp
Jag har somnat gråtande: jo
DÖDEN
Jag är rädd för att dö: kanske lite
Jag hatar begravningar: ja
Jag har sett någon dö: nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord: nepp
Någon nära till mig har begått självmord: naaj
MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare: jepp
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga: vaah
Jag har egen TV: nääe
Jag har egen dator: jeppp
Jag äger många dyra designerväskor: nåja
Jag äger något från H&M: yees
Jag samlar på serietidningar: nej
Jag äger något från Benetton: jorå
Jag äger något jag köpt på E-bay: näe
Jag äger något från Diesel: jopp
SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det: äääh kanske
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang: ne
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor: beror på
Jag ser på nyheterna: kanske ibland
Jag dödar inte insekter: naaaj
Jag svär ofta: jaah helt
Jag sjunger i duschen: ibland
Jag är en morgonperson: neeeyy


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du piercingar?

2012-01-29 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0